Wat is mindfulness?

Mindfulness betekent bewuste aandacht hebben voor wat er zich op dit moment aan je voordoet, zonder er direct een oordeel over uit te spreken. Dankzij mindfulness ontwikkel je de mentale veerkracht om goed te schakelen tussen actie enerzijds en stilstaan bij waar je mee bezig bent anderzijds.

Waarom mindfulness?

Mindfulness is een wetenschappelijk onderbouwde aandachtstraining die je beter leert omgaan met stress, slapeloosheid, piekeren, depressie, burn-out, …. of voorkomt herval voor depressie. Je geeft bewust aandacht aan gedachten, gevoelens en lichamelijke sensaties.

"Vanuit de idee dat ik zelf geoefend mindfulness beoefenaar ben en deze rijkdom graag wil over brengen aan mijn medemens, volgde ik de trainercursus in Nederland bij See True waar ik mijn certificaat behaalde. Ik ben als het ware gebeten door mindfulness en ondervind aan den lijve wat dat met mij doet en ik zou dit zo graag aan jou willen overbrengen."

Hoe doen we mindfulness?

In groepstrainingen of in individuele setting worden ervaringsgerichte oefeningen, meditaties en theorie toegepast waardoor er handvaten worden uitgereikt om om te gaan met de uitdagingen van elke dag.

Schrijf vandaag nog in op de groepstrainingen van gecertificeerd trainer Inge Gielen.

Data's

Nieuwe startdata: 1 x per week, 8 weken lang, sessies van 2.5 uur

- 10/01/2019 in Westerlo- donderdagavond 19u30-22 u

- 11/03/2019 in Diest(Kaggevinne)- maandagvoormiddag 10u30-13u

- 13/03/2019 in Aarschot- woensdagavond 19u30-22u

Na aanmelding tot inschrijving, ontvangt u een inschrijvingsformulier en uitleg met exacte data, plaats en thema's van de wekelijkse sessies. Max 10 deelnemers. Er wordt geopteerd voor kleine groepjes zodat de cursus een persoonlijke touch krijgt.