Schrijf een recensie

Ook in het revalidatie centrum te Geraardsbergen wordt er positief gereageerd bij de behandeling door Pieter en zijn ergo therapeute Wendy......... Ikzelf ben al méér dan halfweg en heb enorme progressie gemaakt,, dank jullie wel Wendy en Pieter.
- Haelterman Greet
Ik ben enorm tevreden van de behandelingen die door Yuri en Pieter worden uitgevoerd. Ze doen er alles aan om de pijn te bestrijden, nemen de nodige tijd en geven goede raad. Zeer mooie en toegankelijke praktijk trouwens waar men altijd geholpen wordt met een glimlach. Een echte aanrader !
- Ravets Annicq