Schrijf een recensie

Lionel Smets
Van begin tot eind hebben wij een fijne service en een aangenaam contact ervaren met Sylvie. De keuken is perfect zoals we ze wilden en ook de service na verkoop was vlot en adequaat. De prijs was correct. Zeker een aanrader wat ons betreft!
Patricia De Winter
Eén jaar hebben we onze keuken nu.
Alles is zeer vlot en vriendelijk verlopen, van bij het eerste bezoek aan de toonzaal tot de service na verkoop.
Samen hebben we de keuken ontworpen, gekozen en ideeën uitgewisseld.
Afspraken over bezoeken, opmeten, plaatsen en prijzen zijn altijd correct uitgevoerd.
Onlangs hadden we een probleem met keukentoestellen. Diezelfde dag is er al iemand komen kijken, heeft het probleem besproken met het team en de dag erna alles komen oplossen. Met de glimlach. En wat bleek: het "probleem" lag niet bij hen, maar bij iets dat totaal niets met de keuken te maken had! Dikke merci om het toch in orde te brengen!!
Wanneer we aan de volgende renovatie beginnen, komen we zeker terug naar jullie!
Marie Vandecauter
Wij zijn heel blij met de planning en uitvoering van onze A+keuken. Ook het plaatsingsteam heeft degelijk, vlot en proper werk geleverd.
Een aanrader!
Frederik Litiere
Onze ervaring met A+ Keukens was heel aangenaam. Vanaf het eerste gesprek werd er rustig meegedacht over onze wensen en kregen we duidelijke uitleg over de mogelijkheden. We hadden nooit het gevoel dat er werd opgedrongen; alles ging in goed overleg.
De planning en communicatie waren helder, en de plaatsing van de keuken verliep zonder verrassingen. Het team werkte netjes en nauwkeurig, en eventuele kleine puntjes werden snel opgelost. Het resultaat is precies zoals we gehoopt hadden.
Kortom: A+ Keukens heeft ons op een professionele en betrouwbare manier geholpen aan een mooie, praktische keuken. We zouden hen zeker aanraden.
Rudi Nicolaes
Onlangs nieuwe badkamer en keuken laten plaatsen door A+keukens . Bij deze willen we het ganse team hartelijk danken voor de goede service en de mooie afwerking!!!! Aanrader !!!! Zeker weten !!!!!!
Patrick Vanermen
Mooie nieuwe keuken gekocht bij A+ keukens , vorige maand geplaatst.
Ik bedank heel de ploeg van A+ voor het prachtige resultaat . En ook voor de nieuwe badkamer heel vlot verlopen . Dank u mensen .
Kristel Persoons
Keuken en badkamer vernieuwd. Super content. Gezellig familiaal bedrijf met oog voor detail. Gemaakte afspraken worden gerespecteerd. Niks anders dan lof. Dankjewel!
Anita Vandenbroeck
Wij hebben een nieuwe keuken, badkamer en toilet laten plaatsen. Super tevreden over zowel de samenwerking met Kristof (de verkoper) waar we altijd bij terecht konden voor vragen, als het plaatsingsteam. Alles was op 7 werkdagen klaar, alhoewel dat niet makkelijk was op een beperkte oppervlakte van een appartement.
Zeker aan te raden !
potatogang
Prachtige keuken , aanpassingen naar mijn smaak zonder enkel probleem, ook badkamer en washoek mooi afgewerkt. Dit was een groot project. Bij problemen kon ik steeds bij Marc, davy of kristof terecht. Werkmannen professioneel , vriendelijk en beleefd. Zeker een aanrader
Toon Jans
heel blij met onze nieuwe keuken en badkamer. Mooi werk !